2013. október 30., szerda

Chapter 1: I Hate My Life. I Need The Change

Sziasztok. Hát itt is lenne az első fejezet. Várom a véleményetek. Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok a történetről. Jó olvasást.
Üdv, Cassie.


Őszi leveleken lépkedve indulok el a munkahelyemre. Ősz van. Hűvös szél fúj így melegen öltözöm fel.
A munkahelyre általában gyalog megyek, mivel kb. 10 perc lakok az épülettől.
Befordulok a már számomra jól ismert utcára, majd megpillantom az az épületet ahol a legtöbb napjaimat töltöm. Rápillantok az órámra. Gyorsan belépek az épületbe. És egy szó nélkül az öltöző felé veszem az irányt. Van 2 percem, hogy átöltözzek. Ledobom a sport táskámat és előveszek egy atlétát és egy nadrágot.
Gyorsan át is öltöztem majd a hajamat felkötöm. És sietve elindulok a táncterem felé. Ahol már a táncosaim várnak.
-Sziasztok. Bocsi a késésért-mondom miután beéek a terembe.
-Szia-köszönnek egyszerre. Imádom az én kis csapatomat. A legtöbbjük már elmúlt 18 éves, de van köztük még fiatalabb táncos. 15-16 évesek is. De egytől egyik mindegyikőjüket imádom. És sokat köszönhetek nekik. Ők mindig itt voltak nekem, bármi is történt.
-Akkor mindenki készen áll?-kérdem mosolyogva majd beteszem a CD-t a lejátszóba.
-Még szép-szólal meg az egyik táncos, Clarie.
Mosolyra húzom a számat és elindítom a dalt.
-1,2,3 és -állok be a tükör elé és számolok vissza majd mindenki elkezdi a koreográfiát.
-Taylor Swift I Knew You Were Trouble című dala egy igazán remek dal. Így nem volt nehéz összeraknom a koreográfiát. Amikor mindenki velem együtt táncol, hihetetlen érzés. Rájuk nézni és tudni, hogy mindent én tanítottam nekik. Kezdve az alap lépésektől. És most hová jutottak el. Hová jutottam el.
Már több sztárnak is csináltam a videóklippjéhez koreográfiát. Ez az életem. Legalább ennyi jó dolog van benne, hogy azt csinálhatom ami az álmom volt.
Még vagy párszor elpróbáltuk, a táncot de minden simán ment.
-Okés, mára ennyi lenne, skacok. -állítom le és nézek rájuk.
Aprót bólintanak majd szedik a sátorfájukat és elhagyják a termet. Így egyedül maradok.
Rápillantok a CD-lejátszóra és elindítom a zenét. Ismét Taylor dala indul el. Átviszem a következő dalra.
Ismerős dallamokat hallok. Justin Tavella- Everybody Knows című dalát hallom.
Pár másodperc múlva, felállok és a tükörhöz lépek. Belenézek és lassan belekezdek egy koreográfiába.
Most minden magától jön. Csak hagyom hogy a ritmus végleg átvegye a testem felett az irányitást.
Érzem, hogy végleg el fogom veszteni a fejemet. A zene újra és újra megőrjít.
Majd belenézek újra a tükörbe és hirtelen  a háttérben  megpillantok egy számomra ismeretlen fiút. Aki az ajtóban áll és engem bámul. Gyorsan kikapcsolom a lejátszót és kérdőn pillantok rá.
-Szia-jön be a terembe.
-Szia, te ki vagy?-kérdem felvont szemöldökkel.
-A nevem, Mykee. Igaz te csinálod majd az új videóklipphez a táncot?-kérdezi felvont szemöldökkel.
-Te vagy az MDC énekese?-kérdem felvont szemöldökkel.
- Igen. Mi a neved?-kérdi
-Honey, Honey Smith-mosolygok.
-Szóval, akkor te csinálod a táncot?-kérdezi
-Igen.-mosolygok
-Az előbb látottak alapján, a legjobb embert választottuk-mondja.
-Hát..ezt jó hallani. Nagyjából már tudom, hogy mi lesz a koreográfia, szóval holnap 9-re betudtok jönni-kérdem.
-Megoldható.-mosolyog.
-Ne nézz így rám.
-Hogy?-kérdezi
-Hát így. Valamit jobb ha tudsz. Nem fogok elájulni tőled, azért mert híres vagy, oké?-magyarázok.
-Valaki nagyon csípős kedvébe van. Semmi ilyenről nincs szó-mondja majd elindul az ajtó felé.
-Még-pillant vissza  rám és végleg elhagyja a termet.
Mit képzel ez magáról. Milyen jó. Most dolgozhatok még egy beképzelt sztárocskával. És ki tudja  a banda többi tagja milyen. Gondolkodásomból Chris jelenléte szakít ki.
-Már csak te hiányoztál-mondom halkan de biztos vagyok benne hogy tökéletesen értette, hogy mit mondtam.
Chirs a szemével végig mér. Mindig ezt csinálja. Nem fogja fel, hogy vége van. Mindennek.
-Azt hiszem megyek-mondom és felkapom a lejátszót majd elindulok kifelé.
Elmegyek Chris mellett de nem úszom meg megjegyzés nélkül.
-Még mindig próbálod túl tenni magad rajtam?-mondja mire visszafordulok és felvont szemöldökkel nézek rá.
-Most komolyan? Örülök, hogy megszabadultam tőled. Te vagy a  legnagyobb hiba amit az életemben elkövettem-mondom.
-Szerintem még mindig szeretsz-mondja.
Megforgatom a szemeit és elindulok az ajtó felé. Még hallom amint azt mondja hogy:
-Még magadnak is hazudsz.
......
'Órákkal később':
Munka után gyorsan átöltöztem és elindultam hazafelé.
Otthon ledobom a kulcsot a cipős szekrényre. Leveszem a cipőmet és felakasztom a fogasra a kabátomat meg a sálamat. A táskámat ledobom a kanapéra majd a konyhába indulok.
Gyorsan összedobok valami kaját. Majd miután kész el is fogyasztom.
Felmegyek a szobámba és ledőlők az ágyra. Minden napom így telik. Elég unalmas de ez van.
Megcsörren a telefonom majd lassan ki veszem a telefonomból. Mosolyogva veszem fel a telefont, mivel ismerős telefonszámot pillantok meg a képernyőm. Apa.
-Szia apu- ülök fel az ágyon.
-Szia kincsem. Mi a helyzet?-kérdi a vonal túlsó végén.
-Nincs semmi különös. Jól vagytok?-kérdem.
-Meg vagyunk. És te drágám?-kérdi.
-Meg vagyok. Munkával minden rendben? Ugye tudod, hogy ha szólsz akkor küldök pénzt haza-mondom.
-Honey, ne aggódj jól meg vagyunk. Jó itt Pesten. -hallom.
-Örülök. Leila jól van?-kérdem
-Igen, nagyon jól van.
-Honey, le kell tennem a telefont, mert épp vacsorát készítek de örültem, hogy hallom a hangod.-mondja apu.
-Rendben, főzzél csak. Én is örültem szia-mondom majd leteszem a telefont.
Ledobom a készüléket az éjjeli szekrényemre, ahol rápillantok egy képre.
Ez a kép mindig megmosolyogtat. A Magyarországon eltelt időkre emlékeztet. Bár az ország sosem lesz a szívem csücske. De ott van ez a két ember akikért az életemet is odaadnám, ha kellene.
Az édesapám, aki mindig sokat dolgozott, azért, hogy meglegyen mindenünk.
És ott van az én csodás kishúgom is. Aki a világ legédesebb húga. Leila.
Hirtelen felállok és elindulok a fürdőbe. Mivel már este van és fáradt vagyok gyorsa lezuhanyzok és
ledőlők az ágyra. 



3 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁ gyorsan a kövit!!Nekem nagyon tetszett bár furcsa az,hogy a szereplő Mikit ilyen beképzelt sztárnak látja :) de nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  2. Ígéretesnek tûnik :) Már most imádom<3 :D Siess nagyon a folytatás
    sal :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik :) Remélem hamar folytatod :))

    VálaszTörlés